Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
tisdag 31 maj 2011

Åter på temat "Barn som är stora fast de är små"



Det är sonens första arbetsdag idag. Börjas i tid och allt sådant där ni vet....

Han har blivit uttagen efter den fotocasting som vi var på förra veckan och skall idag fotograferas för BabyBjörn!
Så igår trimmade jag lite runt öronen på honom och sen får det vara bra. Är livrädd att han ska riva sig eller slå sig under tiden innan vi ska dit haha

Det är ganska många timmar vi ska vara där så det ska bli intressant att se hur han reagerar med alla barn och vuxna, fotografer och modeller.
Man får inte fota själva fotograferingen eftersom det är nya produkter men någon liten vänt-bild kanske jag kan få till från "behind the scen".

Skitkul iallafall.
Det hoppas jag att han tycker när han blir stor också.

4 kommentarer:

Sandy sa...

Jag hoppas ni får en underbar dag på hans första arbetsdag. ;-)

Louise sa...

Hoppas de går bra för honom :)

Skrotmamman skrotar vidare - 14 månader mellan barnen sa...

Spännande! Du måste berätta var de ska publiceras sen! ÖF-dejt imorgon? Eller långtbortistan-dejt?

Helena Argirakis-Valencia sa...

En liten modell i familjen? Gulligt! Hoppas allt gar som en dans...

Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig