Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
tisdag 3 maj 2011

Inte långt men stundom fasligt tungt.

Inte många steg igår eftersom dottern var hemma från dagis pga sin förkylning. Hon var jättehes igår kväll och på morgonen men det gick över under dagen. Däremot får hon vara hemma en dag till för att umgås lite med mig och sonen.
Kändes nästan som om jag inte träffade henne i helgen alls. På lördagen var hon och maken på bio och sen var vi hemma hos makens syster där hon lekte runt med alla (jag fick dock läsa lite bok för henne då och då :-) sedan sov hon över hos sin farmor där hon var över hela söndagen.

En kortare skogspromenad ökade på mina steg igår och det var väldigt tungt att ta sig upp för den branta backen mot bostadsområdet igen med båda barnen sittandes på vagnen.... Pust och stön. Så jag känner att kroppen har fått jobba igenom sig ändå igår.

Appropå ingenting så ska jag ta mig en titt i min sons mun idag.... Jag funderar på om det inte är en tand till på gång med tanke på hur gårdagens kväll och natten var.... Bara så ni vet :-)

Gårdagens steg:

4 kommentarer:

Trillingnöten sa...

Bra jobbat!! trots allt :) Du har fått en award hos mig :)

Linda sa...

härligt stegande, ja visst blir det lite mindre steg när man har båda hemma.

Petra sa...

Men det var ju måååånga steg ändå för att ha sjukling hemma =)

Och japp - snön är förhoppningsvis på väg bort från dig - fick total hicka när jag såg att det var vitt ute - men bara 30 minuter efter så var allt borta igen så det försvinner förhoppningsvis hos dig också snabbt *håller tummarna*

Kram

Skrotmamman skrotar vidare - 14 månader mellan barnen sa...

Det var som läkaren som sa att jag måste motionera mer, jag sa att jag släpar dryga 20 kg barn upp och ner för tre trappor utan hiss, men det räknades inte alls som träning.

Ska tala om det för mina (nu befintliga) armmuskler och benmuskler. Att de inte alls är tränade!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig