Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
måndag 2 maj 2011

10 snabbisar med Martina

Inne hos Lindisen kommer det varje vecka ett gäng frågor kallat "10 snabba med Lindisen".
En liten utmaning om man så vill.

  1. Stockholm/Göteborg? Stockholm! Trots att världens bästa bonusson och farbror till barnen bor i Göteborg...
  2. Strand/Gräs? Gräs! Men inte när den är nyklippt. Det luktar gott men kliar förfärligt i näsan!
  3. Lägenhet/Hus? Hus! Har alltid bott i lägenhet men när en önskan om att iallafall få bo i radhus med lite trädgård och så... Någon som vet ett, norra Stockholm, som ska hyras ut så hör av er!!
  4. Cykel/Buss Buss får det bli för jag äger ingen cykel. Men hellre t-bana Stockholmare som man är.
  5. Läsk/Vatten? Läsk helt ärligt. Men inte nuförtiden minsann. Kan de göra en god läsk utan socker eller sötningsmedel i så blir jag glad. 
  6. Bok/Film? Nej här kan jag bara inte välja! Älskar både och så mycket.
  7. Blogg/Papper? Blogg =) 
  8. Linda Rosing/Linda Skugge? Får nog säga Linda Skugge men jag har inte stenkoll på vad hon skriver nuförtiden. 
  9. Serier/Film? Film. Har liksom inte tid att följa serier längre.
  10. Landet/Storstan? Landet. Mysigt med lugn och ro och frisk luft. Uppåt i landet...Gnarp.
Kör du med!
Kommentera gärna här om du gjort dem denna vecka och släng gärna in en kommentar hos Lindisen med så blir hon glad.

1 kommentarer:

Linda sa...

kul att du är med.
Norra stockholm????
finns ju ett radhus till salu nu i området vi ska bo =) *vink*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig