Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
tisdag 31 maj 2011

Inget är som väntans tider....

Vi kom, sonen bytte om, vi gick långt, sonen fotades lite och var inte glad...
Vi väntade.
Och väntade.
Sen fick vi gå tillbaka till "värmestugan" och vänta...
Och vänta.

Jag misströstade å det grövsta men se på sjutton så blev vi kallade igen.
Så gick vi lååångt, om ni gått på bakgatorna på söder i Stockholm så vet ni att det är lagom lätt att gå med barnvagn på kullerstensgatorna.

Sen väntade vi lite till.
Sonen jätteglad och road.
Klädbyte, klädbyte igen... sonen något mindre road men tapper.

Dags för ny fotografering och när jag lyfte sonen mot modellen som skulle bära honom i sele så sa sonen stopp och belägg.
Trots att modellerna, ad:n, fotograf och övriga försökte sitt bästa så tyckte sonen att dagen varit för lång och att det var dags att gå hem!

Så vi tackade för oss och knallade tillbaka hela vägen tillbaka till "värmestugan" för nytt ombyte, lite gott i den lilla magen och avfärd till mormor.

Vilken dag! Intressant och jobbig på en gång.
Om ändå pojken kunde tala om vad han tycker, han gäspar mest.

Nej, min son blir inte näste stjärna hos BabyBjörn.













-Posted on the go

.

5 kommentarer:

Skrotmamman skrotar vidare - 14 månader mellan barnen sa...

Men, fick de INGA bilder som gick att använda? Hela dagen bortkastad? :-(

Men jag vet. Har medverkat vid flertalet film/serieinspelningar. Mest väntan. Hela tiden. Rätt så drygt, även för en vuxen. Vad är det inte då för ett barn?

Hoppas ni får fler "uppdrag" och det går bättre!

Jaha jaa sa...

Åh va synd att han inte blev stjärnan för BabyBjörn.

Erika Wilhelmsson sa...

Grattis till Auktionsvinsten! Här kommer länken. Sätt gärna in pengarna så snart du kan. Skriv sedan ett mejl till mig att du gjort det, samt vilken storlek du vill ha på skorna.

Tack för att du stöttar insamlingen! :)

http://www.cancerfonden.se/sv/Stod-oss/Insamlingar/?collection=4619

Kram!

Trillingnöten sa...

Usch, vad trist! :) Men ändå, han gjorde sitt allra bästa plutten :)

Milliez sa...

jag hade aldrig hört han sjunga innan du skrev, så jag var tvungen att söka på spotify

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig