Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
tisdag 21 december 2010

Dag 27 - Min favoritplats

En av mina favoritplatser på jorden är Gnarp i Hälsingland.
Den platsen ligger så varmt i hjärta och hjärna trots att jag nuförtiden inte är där mer än en gång vartannat år sådär.
Att, speciellt under den gröna perioden av året, strosa omkring och bara vara.
Hälsa på människor man känner.
Åka en biltur runt till olika ställen man varit på som liten.

Det är en ständig längtan.
Hade det inte legat på ett sådant fasligt långt pendlingsavstånd till Stockholm så hade jag kunnat tänka mig en sådan plats att bo på.

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig