Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
lördag 5 mars 2011

En naturlig utflykt

En dag på Naturhistoriska riksmuseet väntar mig och barnen idag, i sällskap med diverse annat löst pack (sorry vänner, jag var bara tvungen :-).

Vi ska först se utställningen SMAL, som jag i höstas var på invigningen av. Livet har liksom kommit emellan sedan dess men nu ska vi äntligen se den innan utställningen avslutas den 8 mars. Försök passa på att se den ni med om ni bor i närheten av Stockholm eller i närheten av städerna utställningen drar vidare till sen:
Oskarshamn, Härnösand, Skellefteå och Boden. (Mer information om utställningen och iden bakom.)

Efter den, om barnen inte är på väg att gå upp i atomer/jag är på väg att gå upp i atomer, så tänkte jag ta dem till dinosaurierna. Tror ni dottern kommer uppskatta det eller?!

2 kommentarer:

Josefine sa...

Hej! Du vann auktionen med ditt bud på 30:- Du har inte lämnat någon mailadress, maila mig på fr0stskadad@hotmail.com så förklarar jag hur vi går tillväga!

Skrotmamman skrotar vidare sa...

Tack vännen! Helt slut tuffar vi på t-banan hem, en heldag senare....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig