Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 4 mars 2011

Längtar efter att vårstäda graven


Vann dessa 3 söta änglastenar med orden Hope, Believe och Love hos Millah häromdagen!
Stenarna kommer från Camalias.se.

Happy Happy men...
Dessa har jag tänkt skall ligga på Ängelns grav.
Kanske dags i vår att ta hem den stora sovande ängeln och tvätta av den lite.

3 kommentarer:

Therese/rosakoriander sa...

Vilka fina stenar! Grattis till vinsten :)

Skrotmamman skrotar vidare sa...

Tänker på er! Tänker också på det fina vintriga täcket ängeln haft!

Linda L2K sa...

Vilka fina stenar. Dom kommer ligga fint på graven!
Och snart är våren här så du kan ta tag i vårstädningen. <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig