Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
lördag 5 mars 2011

Dagen i bilder


Nyss inkommen på museet är dottern inte så road.

SMAL-utställningen gav många intryck och aha-upplevelser. Tungt...



















Efter mammornas del av dagen så fortsatte vi med det som roar barnen lite mer.
















Lite kärleksfull vänskap avslutade dagen!

Nu bär det av till farmor!

1 kommentarer:

Skrotmamman skrotar vidare helt slut efter museumet! sa...

Söta tjejerna! Det är så komiskt att din dotter kramat så på min dotter (sedan hon var bara bebisen) :-D

Här hemma kacklade min dotter om den yngsta sonen i er familj ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig