Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
torsdag 7 oktober 2010

Sjukhusrunda

I dag snodde sjukhuset 6 rör blod av mig! 6 rör...måste de verkligen ha så många rör även om det är 6 olika prover de ska ta? Det är ju inte 6 olika sorters rör utan 4 av en sort och 2 av en annan... Hur mycket blod behövs egentligen för ett litet prov.

Tycker inte att det är speciellt behagligt att bli stucken och ännu hemskare att sitta där med nålen i sig.
Dagens sköterska var i alla fall väldigt duktig på att sticka, kändes knappt, och det kändes inte så mycket när hon bytte rör i nålen heller.
Så jag ska väl inte klaga...

Och sonen somnade efter att ha fått sin morgonflaska i vagnen på väg till dotterns dagis..och sov heeeela tiden.
Han vaknade först när jag var tvungen att ta upp honom ur vagnen hos min vännina.
2 timmar, trots in och ut ur bussar, inne på sjukhuset och i regnrusket. Vilken tröttmössa :-)

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig