Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
onsdag 6 oktober 2010

Får man ge upp


Försöker fortfarande få min dotter att sova. Nu har jag försökt i soffan, tills maken kom hem. Då blev hon om möjligt ännu piggare... Nu har jag börjat ge upp så smått och tagit henne till mig i sängen för jag är så trött och vill själv sova. Sonen hänger med sin pappa och verkar inte heller sugen på att sova. Ganska komiskt att jag idag har mailat med Sara på Vi Föräldrar om just sovmetoder. Suck! Nu tänker jag försöka mig på "ignoreringsmetoden". Wish me luck!

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig