Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
torsdag 7 oktober 2010

Rensa för livet

Jag har upptäckt Loppi.se
Har ännu inte köpt eller sålt något där men kommer absolut leta där först när det är något jag behöver framöver.
Kanske ska börja med en vinteroverall till sonen. Ska in och kika efter en på en gång!

Just nu har de en kampanj när olika kändisar, t.ex Martin Stenmark, skänker begagnade saker som säljs till förmån för Childhood.
Jag gillar Loppi.se

Kika in ni också!

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig