Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
söndag 16 november 2014

Vem är jag och hur blev det såhär?!

Men hur gick det här till!?

Årets sockerbagare på tv:n och sonens knasiga undran om han kunde få choklad som efterrätt till "söndagsmyset" (grönsaksstavar med dip) och så plötsligt står jag och gör chokladkaka....

Hjälp, vem är jag och vem har gjort mig till sockerbagare plötsligt!?





3 kommentarer:

JaanaM. sa...

Åh, kul att lyxa till det på söndag!

Fröken M sa...

haha... underbart ! Men ibland måste man få vara lite "spontan" :)

Sojka sa...

Härligt ju! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig