Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 28 november 2014

Black Friday Shopping

Gaah... det är med inte så lite nervositet och spänning jag idag ger mig ut i Londons shoppingvärld!

Det är dags för den årliga "Black Friday", enorm rea i var och varannan affär som tydligen får folk att gå bärsärkagång om man tror bilderna som nyheterna/morgonprogrammen visar på tv nu på morgonen.

Jag har valt att avvakta en liten stund med att ge mig ut och jag tänkte börja i det enorma shoppingcentret Westfield som ligger 20 minuters bussresa från hotellet.

Överlever jag det här?
Märk väl, jag planerade INTE för att åka hit just under Black Friday Weekend….. Upptäckte först nu i veckan att det var just nu det skulle infalla.


0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig