Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
onsdag 30 april 2014

Dagen efter "legday"...

Aj, oj, pust, stånk.
Måste jag verkligen resa mig igen? Kanske bättre om jag står resten av dagen...?
Höjer skrivbordet och står....i 30 minut...har ingen kraft kvar....

Alltså jag KAN ha tagit ut mig lite igår på gymmet. Kanske, eventuellt...Jo, mina benmuskler säger mig skriker till mig att jag faktiskt inte hade behövt gå all in.

Men när man har flow och ork så blir det lätt så att man springer på bandet i 15 minuter, som uppvärmning, och kör sedan allsköns olika benrelaterade styrkeövningar tills svetten lackar och man inser att klockan är rätt mycket...

Jag varvade lite med några armövningar också men de musklerna hälsar att det var precis lagom. Tur är väl det.

Nåja, träningsvärk är ju ett bevis på att man faktiskt aktiverat musklerna så jag tar den här smällen och lär mig ingenting tills nästa gång haha

 
 
 

2 kommentarer:

Gunilla sa...

träningsvärk är ju ändå en positiv värk :-)

Eriiza sa...

Hahahahahahahaa - älskar bilden!!!!!! =D

Precis - de flesta bloggare bloggar om sina liv, så man skriver OM SIG SJÄLV. ;D
Och det är sådant jag avskyr, när folk måste kommentera "negativt", gillar
man inte bloggen - klicka dig ur skiten då - ingen tvingar en att läsa! =P

Kan du kanske hjälpa mig?
Eftersom en dokumentär skall göras om mig, så är det ju bra för
mig att veta vad andra vill veta om mig, min bakgrund,
psykiatrin, filmjobben etc.
Så har du kanske en fråga att ställa, som jag kan ta upp under filmningen? =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig