Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 31 januari 2014

Trodde det var lugnt.

Har varit ganska lugn de senaste dagarna. Det har känts som om jag kommer "fixa" den här resan utan problem.

Jag har tänkt att jag faktiskt flugit själv redan...och det fungerade ju bra.

Jag har tänkt att eftersom jag faktiskt är bra på engelska...så kan jag fråga mig fram obehindrat.

Jag har tänkt att jag har pass, pengar, biljetter och ett oyster card...vad mer kan man behöva liksom.

Och så i natt.....
Har jag drömt så oroligt och så underliga drömmar så jag var helt förvirrad när jag vaknade.

Då märker jag....magen är i total kaos, jag har svårt att organisera mig, får inte i mig någon frukost och känner mest för att ställa in alltihop.

RESFEBER de Lux!

Nåja, skönt att det inte varade hela vecka. Men typiskt att det kom just idag. När jag ska resa.


2 kommentarer:

Linda w L2K sa...

Ta dig nåt lugnande att dricka innan flyget och sen när du väl är på plats kommer det sista släppa!

Ha det så härligt och gör inget jag inte skulle göra. ;)

Marlene (Fd Ensamma Mamman) sa...

Du kommer få en toppenresa!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig