Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
tisdag 19 november 2013

Nu är det jul igen....

2013-11 Loppi Christmas Café Opera-145
Fina Julia och jag, en hastig mingelbild.

I helgen blev det plötsligt en väldig julstämning när jag och en massa andra bloggare besökte Loppi.se´s event Loppi Christmas.
Andreas Weise var konferencier och skötte sig med bravur med allt från skönsång från nya skivan, till fyndiga presentationer, kranspyssel med Blomsterlandet och avslutade sedan med att imitera sin pappa på ett underbart sätt. Jag fick en helt ny bild av entertainern Weise.
2013-11 Loppi Christmas Café Opera-11
Inspiration från
Blomsterlandet
Efter att Polarn&Pyret, Stor&Liten och OBH Nordica hade presenterat nyheter och årets klappar så var det dags för mingel i den något trånga utställningslokalen.
Tyvärr blev det en sådan väldig trängsel så det var svårt att få sig någon närmare titt på nyheter och spännande nya produkter men lite kunde man såklart lära sig och upptäcka. Återkommer om en del av det.


2013-11 Loppi Christmas Café Opera-229
Niiinis bakar med OBH Nordica
2013-11 Loppi Christmas Café Opera-275
Bambis sötnosar skötte
modevisningen ypperligt!

1 kommentarer:

Maya sa...

Ni ser ut att ha haft en underbar dag!
Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig