Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
torsdag 21 november 2013

En morgon fylld av sång.

Vilken lätt morgon det var idag!
I och för sig har jag en inte så rolig träningsvärk i musklerna runt knäna och i svanken men när barnen är på så bra humör på morgonen så kan jag absolut ta lite träningsvärk.

Dottern vaknade samtidigt som mig och ville genast slå på sin laptop för att lyssna på My Little Pony-sångerna som hon älskar.
Jodå, samma sång, varvade med lite andra sånger, spelades ett antal gånger under morgonen och sedan sjöng hon den där sången i princip hela vägen till förskolan....
Till slut upptäckte jag att jag visst sjöng jag med haha.

Glada barn, glada sånger = Glad mamma!

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig