Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
tisdag 1 oktober 2013

Bloggmiddagen 2013

Det började som en liten "get together" med 5 bloggare som lärt känna varandra och ville umgås lite lugnare, utanför eventens värld.....

Nu på fredag så är vi plötsligt 55 bloggerskor som samlas på samma restaurang, Sahara, som första gången. Detta blir tredje gången!

Anna och Ewa, som arrangerar allting, kämpar som djur med sponsorkontakter och samordning. 
De har till och med ordnat billiga hotellrum på ett Rica Hotels i närheten av restaurangen åt de 
som har lite längre att åka (men ändå bestämt för att ära oss andra med sin närvaro) samt de 
som inte "orkar" åka hem efteråt.


Huvudsponsor är Safira och sedan har dessa härliga kvinnor fått ihop en enorm lista med massor

av härligt till goodiebags och till tävlingar!
Listan på de flesta medverkande sponsorer kan ni hitta här.




4 kommentarer:

Alltochliteannat sa...

Det ska bli så roligt att träffa alla bloggerskor på fredag! Det är verkligen ett grymt jobb Anna och Eva har gjort det allt detta!

LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands sa...

Vad roligt med bloggmiddag! :)

Vill också tipsa om en tävling på min blogg som jag precis har startat upp i samarbete med Gömda Juveler Fashion där du kan vinna ett par riktigt läckra leggings! Enkla regler som vanligt! :)

Länk till tävlingen: http://babustylee.webblogg.se/2013/october/vinn-ett-par-lackra-leggings-hos-gomda-juveler-fashion.html#comment

Marlene (Fd Ensamma Mamman) sa...

Yes! På fredag ses vi :-)

Marie-Louise sa...

Ja jag minns vår första lilla middag :) det var riktigt mysigt. Nu har middagen blivit lite större om man säger så... Men oj vad Ewa och Anna fixar :) Kram vännen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig