Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
söndag 2 september 2012

Full, packad eller bara lite grann?

Det blev visst en viss skillnad när jag och maken skulle packa en och samma lilla kabinväska med "vinterkläder som vi inte behöver nu".

Igår packade han den och så for vi till nya lägenheten med en massa kartonger. Jag såg honom aldrig packa ur den men vi fick med oss väskan hem så när vi skulle tillbaka en sväng idag så fick jag på min lott att packa kabinväskan.....
Till mitt försvar måste jag säga att vi redan klätt på barnen och fyllt bilen med kartonger när jag skulle fylla väskan. Så jag tog det jag fick tag på i hallgarderoben, packade ner det och stängde väskan.

Låt oss säga så här. Min man skrattade åt mig och tog in mig i klädkammaren för att visa mig hur mycket han hade packat i jämförelse med min packning....



Allt det som maken lyckades få ner i väskan!
Och detta var vad jag packade ner.....







1 kommentarer:

Susan sa...

Haha...han var nog lite bättre på att packa;)

Kramar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig