Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
onsdag 9 maj 2012

Så var denna tid förbi....

Ikväll kommer maken äntligen hem igen. Snudd på en vecka var han borta denna gång och det är vanligtvis tungt när han är borta men faktiskt så gick det riktigt bra denna gång. Dagarna flöt på, ungarna har varit relativt normala, jag har varit relativt normal och inget speciellt har hänt (men nära var det med tanke på saxen igår....).

I morgon bitti blir barnen glada när de upptäcker att pappa är hemma när de vaknar!
Jag berättade visserligen för dem att han skulle vara här när de vaknade men sonen lyssnade inte och dottern såg minst sagt lite skeptisk ut.
Får jag gissa att bland det första hon kommer säga till honom i morgon är:
Vad har du köpt för något till mig pappa?!
Det är alltid lika spännande att se vad pappa har köpt med sig för presenter.
Ja...presenter i plural....för den mannen KAN inte köpa bara en present till sina barn när han varit borta.
Sist när han varit i USA plockade han fram en present om dagen i en vecka till barnen....minst.
Nu var det ju den gången mest kläder han hade köpt men ändå. Fast jag kan förstå att det är härligt att kunna skämma bort sina barn lite ibland.

Äsch nu tar jag mina lakritsar och sätter mig och glor på något på TV4Play eller så.

1 kommentarer:

Marie-Louise sa...

Jag kan inte heller låta bli att handla till mina barn när jag är borta. Tyvärr blir det ofta fel nu när de är stora ;) men jag vill handla iaf... Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig