Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
måndag 16 januari 2012

Back in business, nästan.

Det kändes aningens bättre i morse så jag gav mig iväg till jobbet.
På väg dit kändes det bra, väl där kändes det också bra. Måndagsmötet gick över förväntan trots den stela ryggen och nacken och sedan började det gå neråt.

Jag fick ibland stoppa mig själv och inse att jag faktiskt redan gjort det jag satt och gjorde, ibland i ren förvåning över att informationen jag just samlat in redan stod i excelarket som jag skulle skriva in det på osv..... Visst är det helt nya arbetsuppgifter och typer av information jag arbetar med men jag kände mig verkligen mer än lovligt förvirrad.

Efter lunch flöt det på lite bättre men strax innan den stund då många går och fikar smet jag iväg och tog mig en egen fika i lugn och ro för att återhämta hjärnan lite. Kände att jag behövde en stund för mig själv utan datorn framför näsan.

När ett par andra sedan slöt upp efter 10 minuter så kändes det bra igen men jag tror att jag allvarligt hade behövt en rejäl massage av överdelen av ryggen idag. Synd att man inte bör masseras när man är förkyld. Annars hade jag definitivt ringt till massörerna som finns knutna till min arbetsplats och hört om de hade en "akuttid".

Äsch vilket ointressant, semignälligt inlägg det här blev då....

2 kommentarer:

Fnulan sa...

Nejnejnej inte massage nu min vän, bli frisk först!

Ewa (mamma till 6 döttrar) sa...

Man får faktiskt gnälla!! Det är vår rätt :)

Ja vet du vad, jag har alltid oxå älskat att "studera" folk var jag än är :) Och precis som du så gillar jag både tunnelbanan och cafémiljön av samma anlening ;)

Kram och ta det lugn idag och så hoppas jag du får en underbar dag

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig