Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
måndag 7 november 2011

Två laxar i en laxask.


Så här blev det när maken kom hem.
Han tog över nattningen av sonen eftersom sonen fortfarande inte hade lyckats somna. Det var liksom inte på tapeten alls tyckte han.
När sonen insåg att det inte gick att övertala oss blev han väldigt ledsen så jag skickade in dottern att ge honom en puss och säga natti natti. De är så goa mot varandra.

Det ville hon gärna så hon rusade in dit och när hon inte kom ut igen så gick jag in för att se om hon skulle komma ut igen.
Det jag då såg var båda barnen i spjälsängen och maken som såg ut att natta dem båda.
Efter ett tag var dottern dock tvungen att komma ut därifrån för sonen kunde inte komma till ro.
Lagom till dotterns sovtid så somnade sonen, lite mer än en timme tog det.

2 kommentarer:

Ötjejen sa...

Fy vad jobbigt! Alla barn har ju sådana perioder dessvärre. Än har inte Nova kommit i den..... Hos oss sover båda barnen när klockan är 20.00. Peppar, peppar...... Ha en underbar dag vännen!! Kramar!

Linda aka Javamorsan sa...

Just kvällarna och läggning är ett evigt problem här hemma. Stora tjejen har alltid haft svårt att komma till ro vilket smittat av sig på lillan.
Så nu flera år senare har jag en 8 åring och en 5 åring som har svårt att somna.
Vissa kvällar tar det musten ur mig men skam den som ger sig heter det va?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig