Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
tisdag 8 november 2011

Dagens maskeradoutfit!

I morse var det muntra miner när det skulle sättas på kläder minsann!
Det är maskerad på dagis idag, därav dagens outfit.
Ett tag blev jag lite ifrågasatt när jag tog fram en rosa klänning eftersom dottern utbrustit "Tingeling!" när hon fick se spiran och vingarna.

Tingeling har faktiskt GRÖN klänning mamma! Vet du inte det?!
Men sedan gick det såklart utmärkt att sätta på sig klänningen iallafall och det var självklart att vingarna skulle sitta utanpå jackan när vi gav oss iväg hemifrån.

Jag kan inte flyga till dagis om jag inte har vingarna på mig såklart! 
 

En brandman och en "fjärilsprinsessatingeling".
Jag kallade henne "My fairy princess." och hon tyckte nog att det lät som fjärilsprinsessa.

2 kommentarer:

Agnes sa...

Vilka sötnosar! Vilken kul grej att ha maskerad på dagis, det skulle man ju nästan föreslå på Liams också :)

Sara, mamma till tre små troll sa...

Åh va roligt för dom, det var maskerad på barnens dagis men men självklart hade dom det på fredagen när femtontimmarsbarnen inte får gå :(

Sv: Bamse funkar kanon :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig