Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
söndag 13 november 2011

Så firar vi farskväll.

Jag och barnen tog en sväng till min mamma under dagen idag. Sonen vägrade sova på vägen dit, vägrade vila när vi var där och somnade därmed som en klubbad säl så fort vi gått därifrån. Vid en inte så lämplig tid att sova en-timmes-vila om man vill somna i bra tid på kvällen.

Så kräftkalaset som maken och jag planerat tills efter barnens sänggående får kanske vänta lite extra men jag sitter så gärna halva natten och mumsar....
Då har jag väl ett giltigt skäl om jag gäspar lite på intervjun jag ska på i morgon, eller vad tycker ni?

Nej då, jag ska försöka komma i säng i god tid. Kanske kan lura till mig att få sova i bonussonens säng i natt....
Ska bli intressant att se vad de kommer fylla de 1½ timmarna ,som de avsatt för intervjun, med för något.


Ett kilo kräftor var....Jag gissar att jag äter de lösa stjärtarna och maken resten...

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig