Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
söndag 13 november 2011

När är det bäst att slå mannen i huset?

Detta är ju ingenting jag funderat på förut men det bästa tillfället att slå mannen i huset, om det är så att man vill orsaka så mycket lidande som möjligt, det är när sagda man är opererat bort ett födelsemärke precis under glasögonens sadel.

Jag har fortfarande så dåligt samvete över att jag råkade vifta till med händerna precis när han riktade sitt ansikte mot mig. Detta efter att jag dessutom fått en puss på vardera tumme eftersom jag masserat hans rygg tills det kändes som om tummarna skulle gå av.

Det blev tredje gången (gillt?) sedan han klev in över tröskeln här hemma efter att ha varit och jobbat hela dagen samt fått sagda märkte borttaget.
Båda barnen lyckades nämligen också, med kort mellanrum, med konststycket att banka på honom precis över glasögonen.

Det kommer inte direkt vara så att jag klandrar honom om han håller lite distans mot övriga familjen ett par dagar tills det känns bättre. Jag kommer inte klandra honom alls.

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig