Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
måndag 7 november 2011

Produkttest via Smartson

Jag fick möjligheten att prova en ny produkt från Findus Simply Green.
Man kunde välja mellan lite olika produkter såsom Indian Bhaji Bite, Thai Veggie Bite och Traditional Falafel.

Första gången jag gick för att hämta ut en av produkterna på den lokala COOP-affären så fungerade inte "kupongen" så jag som hade stått och valt ut en påse Indian Bhaji Bite fick snopet gå därifrån i outrättat ärende.
Jag hade också blivit väldigt suktad av påsens beskrivning av innehållet och bilden.

Andra gången jag försökte hämta ut min påse med Indian Bhaji Bite så blev jag lycklig över att det denna gång fungerade med "kupongen" och jag gick i princip raka vägen hem och lagade till en enkel kycklingrätt med en yoghurtsås och serverade dem till det.

Ena dottern åt först en och sa att det var jättegott men när hon börjat tugga på "boll" nummer 2 så såg hon mer och mer tveksam ut och valde sedan att inte äta fler utan koncentrerade sig på resten av maten. Hon kunde inte förklara vad som var fel utan sa bara att hon inte gillade dem.
Sonen däremot åt dem för glatta livet tillsammans med all den andra maten, så som han oftast brukar äta.
Maken tyckte de var ätliga men inget speciellt och jag tyckte ungefär detsamma. Jag kan helt klart tänka mig att äta dem igen men då blir det nog som lunch till mig själv eller längre in i framtiden för att testa om dottern kanske ändrat smak.

Vill du också bli testpilot hos Smartson så kan jag rekommendera det! Klicka bara på ordet testpilot så är du på god väg.

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig