Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
måndag 10 oktober 2011

Hey miss postman.

Började tro att brevbärarna cyklat vilse med posten eftersom vi varken fick post i torsdags eller fredags men idag har de slagit på GPS:en och hittat till min dörr 2 gånger.
Första gången det slog i dörrluckan så kom det hela 3 försändelser bara till mig och det var bara roligheter.



  • Biljetten till UnderBARA BARN som jag vann på Bontis Facebooksida!
  • En voucher för att hämta ut två nya kycklingrätter från Kronfågel. Detta kommer från Spot & Tell som jag ska göra en så kallad Hemmaspotting för. Man får hem något och provar på det helt enkelt.
  • En ny ask med tamponger från Tampons are free, denna gång fick jag även med två stycken Rosa Bandet-band då denna omgångs tampongsponsorer är Chartis i och med deras kampanj "Länge leve Brösten!".
Andra gången det slog i brevlådan så var det mindre trevlig post i form av ett fönsterkuvert med hyresräkningen.

2 kommentarer:

britta bloggar sa...

Åh roligt, jag ska också på underbarabarn! Tänkte gå dit på söndagen. Jag ska också testa kycklingen, ska bli spännande. Men några tamponger har jag inte sett! Roligt annars att jag får likadana grejer som du...

Fröken M sa...

härligt !! Det verkar som om Samma brevbärare var i farten hos mig idag för jag fick tamponger och kyckling ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig