Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
måndag 10 oktober 2011

Böcker och choklad - kan det bli bättre?

Brukar du också sitta där i den mysiga soffan med fötterna uppdragna, en god bok i ena handen och en god bit choklad i den andra, alternativt den där goda koppen te som värmer dig i höstrusket?
Då kan du enkelt kombinera dina inköp till mysstunden genom att ge dig in i Gebortenbok.se´s underbara värld.

Där väljer du enkelt en bok och kan också komplettera med choklad, te eller Emil Gustavs praliner.





För barn kan man köpa olika paket med en bok och ett pyssel av något slag som t.ex kombinationen "Min första bok om dinosaurier" och en dinosauriemodellsats som man bygger utan lim - något som min dotter skulle hoppa jämfota av glädje över.
Barndelen är indelad i olika åldersspann så det är lätt att hitta något för just den present som du är ute efter.

Det finns så mycket mer hos gebortenbok.se så jag rekommenderar verkligen att man kikar runt hos dem.
Butiksägare är författaren Therese Loreskär och i hennes hjärna finns bland annat 270 Universitetspoäng i pedagogik, förskolelärareexamen, forskningar om barns emotionella intelligens samt en stor passion för böcker och choklad!

1 kommentarer:

Fnulan sa...

Men vilket sug jag fick nu!!!!!!!!!!!!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig