Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
torsdag 6 oktober 2011

Du och jag min lilla kotte.

En liten stund av feber igår kväll gör att jag inte chansar utan låter sonen vara hemma idag.
Natten och morgonen var feberfri men jag tycker ändå att det är mest schysst mot honom och de andra kamraterna på dagis att han får vara hemma.

Det var ett tag sedan vi umgicks en hel dag, sonen och jag.
Mysigt!



Nu går vi och handlar för det ekar lite tomt på både det ena och andra.

2 kommentarer:

Madde sa...

Vet inte varför det va så lite folk på vårt föräldramöte, kändes lite dum att ha det då ens på något sätt men det var ju kul o se hur barnen har det på dagis....lr ja förskolan om vi ska va korrekta:)

Anonym sa...

Konstig sjuka ni har i er familj med halvdagarsfeber.. ;)

Jo, galet många föräldramöte man läser om just nu. Det är ju så kul att se föräldrar på förskolenivå (för ärligt talat vilka små saker som blir stora). Vi har vårt veckobrev då vi får se bilder och läsa om vad de gjort under veckan, sen har de ju alla en varsin pärm som uppdateras. En bläddring i den och man inser hur kompetent barn man har.

Och hon kattkvinnan måste givetvis må dåligt på ett eller annat sätt. Jag satt och förundrade mig över att hon tillät sig själv att gå upprätt eftersom hon ville göra allt annat kattlikt. Fast jag ska inte ljuga om att jag fick rejäla kväljningar när hon satt och åt sitt kött på golvet. Njae. Jag lär inte bli någon furrie inom kort.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig