Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
söndag 4 september 2011

Vad ska jag göra med nötterna?

Som om vi inte var tillräckligt med nötter i vår familj ändå så har vi precis mottagit ett antal kilo, stora, riktigt mumsiga, pistagenötter från makens mormor och moster!

Vi brukar äta det lite då och då hemma men med sådana här mängder känns det som om det är läge att göra något mer med dem.
Baka? Laga mat? Vad/hur gör man?

Pistagenötsdiet någon?



2 kommentarer:

Marie-Louise sa...

Här hemma skulle nog allt gå åt, maken och döttrarna är galna i nötter... Men ja baka måste du kunna göra :) Kram

Anonym sa...

Finns det inte några såna där hälso-bars-varianter gjorda på pistagenötter (som man kan göra själv hemma i ugnen)?
Eller pistagenötsglass? Eller så bara smäller du i dig dem. Det hade jag gjort - jag ÄLSKAR pistagenötter!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig