Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
måndag 5 september 2011

Börja om från början?

Så är det dags för inskolning med sonen igen.
Efter 2 inskolningsdagar så blev vi ju omåttligt förkylda hela bunten och var tvungen att avbryta inskolningen för en veckas hemmavaro istället.
Vi får se om det blir 4 dagars inskolning eller om det räcker med 2 kanske. Eftersom sonen verkar vara i en väldigt klängig fas just nu så kan jag tänka mig att det kanske inte blir så enkelt.

Så det blir några dagars föräldrapenning till och sedan står jag till "arbetsmarknadens förfogande" som det så fint heter.

4 kommentarer:

Babydjungeln.se - Jeanette sa...

hoppas inskolningen går bra nu ;)

Anonym sa...

Håller tummarna, men det går säkert bra! Vad jobbar du med i vanliga fall förresten?

Och vad gäller nötterna - ÄT dem. Det enda rätta... ;) Om inte annat kan jag äta upp dem åt dig.. haha

Anonym sa...

Jag är en alltiallo, eller ja, administratör/ekonom/problemlösare typ. Har en sån där tjänst som ingen ens kan lista ut vad jag sysslar med... ;) De kallar den för libero controller, men ja...

Aha, då förstår jag. Jo, vi icke-debiterbara-vända-blad-personer är alltid hett villebråd när man bestämmer sig för att dra ner på personalstyrkan. Har själv åkt på den niten en gång, skulle inte förvåna mig om även det företag där jag jobbar nu snart får för sig att dra åt svångremmen kring administrationen (vilket iofs behövs). Men duktiga administratörer som kan annat än att rulla tummarna finns det garanterat jobb åt!

Angelica fyrbarnsmamman sa...

vad jobbigt när det blir så där mitt i inskolningar. Man vill ju få barnet inskolat på ett bra sätt.

Ja blogspot har strulat lite med kommentarerna även för min del. Går inte att lämna kommentarerna från kontot utan jag måste skriva namn och webb adressen. Trodde detbara var jag som fått ngt fel men tydligen så är vi fler då :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig