Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
lördag 2 juli 2011

Jag har fotobeviset!

Det var varmt idag. För varmt.
Eller det får man kanske inte säga för då finns det de som tycker man är gnällig.
Men jag tycker att 35 grader och vindstilla är lite jobbigt faktiskt.
Speciellt när man hör åska mullra mycket och starkt långt bort och ser de svarta molnen i horisonten.

Jag bad faktiskt en stilla bön för att de skulle råka blåsa åt vårt håll och spöregna ner värmen lite.
Nej, de drog vidare utan uträttat ärende.

Moln smakar förresten antagligen jordgubb. Det filosoferade min dotter om i bilen idag.
I morgon, när vi åker upp till himlen, då kan man äta molnen. Det smakar kanske jordgubb!

Så till bildbeviset.
Jag råkade rikta kameran rakt mot solen och tryckte av. Ser det inte ganska varmt ut?



.

3 kommentarer:

Linda w L2K - Från botten till toppen... sa...

Jag håller med, det var varmt idag. Men å andra sidan får jag klaga, för jag klagade inte i vintras. ;o)

Elin sa...

Ja ellerhur va det hett... Håller helt med, trots att sol är härligt så när det bränner som tusan som det gjorde idag så gör man nog klokt i att hålla sig lite inomhus :) kram

Skrotmamman skrotar vidare - 14 månader mellan barnen sa...

Höll mig borta från den stekande "dagen-solen" och tog den framåt fem istället. Mer lagom. Men tropiskt varmt och klibbigt fortfarande.

Idag har vindarna vänt och vädret slagit om. Skönt tycker jag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig