Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 15 juli 2011

Fotoinspirerad

När vi var ute i solskenet på eftermiddagen så såg jag att rosorna blommade för fullt i buskarna utmed en grusväg. Plötsligt slog inspirationen ner i mig då jag kom att tänka på fotot hos Agnes som jag såg tidigare under dagen.
Det glittrade små, små vattendroppar i en ros och jag drog fram iPhonen och tänkte att man kan ju iallafall försöka.

4 kommentarer:

Agnes sa...

Tog du dom med iPhonen? Jäklar vad fina! Den sista är min favorit :)

Therese sa...

Jättefina! Frågar som Agnes, tog du dem med iPhonen?

Trillingnöten sa...

Supersnyggt! Blir ju sugen på att skaffa en iphone nu! hahahaha

Skrotmamman skrotar vidare - 14 mån mellan barnen och tillbaka på jobbet sa...

Ska genast tvinga gubben att använda telefonen mer ;-) Han har ju en sån där som du har, och vilka fina bilder!!! Vill också!!! Ta fina bilder alltså. Men tiden har liksom inte funnits.
Men jag är ledig nästa vecka. SES SES SES?!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig