Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
lördag 28 maj 2011

Off we go!

En efterlängtad resa företar vi oss idag.
Hela familjen och min mamma tar bilen och far till Gullspång och min syster.

Det var så länge sedan vi träffades! Vi kan inte riktigt minnas om sonen redan låg i magen eller om det var innan dess. Det blir iaf första gången de träffar honom.

Håll tummarna för lite uppehåll i regnandet så vi kan sitta ute och grilla. De har visserligen tak över uteplatsen men det tenderar ju att bli lite svalare när det regnar.

Nu ska jag passa på att läsa lite i den bok jag håller på med.




-Posted on the go

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig