Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
söndag 29 maj 2011

Man får hålla vad man lovar

Lovade häromdagen att dottern skulle få ett barnparaply för regniga dagar. Det blev inte av då men idag när vi skulle gå på ett apotek så påminde hon mig att det nog fanns affärer med "pallapli" i där vi var.
Solen lyste ganska fint men ingen dag är sämre än någon annan att köpa paraply på så vi letade runt lite.

Ett barnparaply har ju inte världens längsta hållbarhetstid eftersom barn har en förmåga att vara lite oförsiktiga. Därför var de paraplyer vi fann på Åhlèns inte att tänka på. De kostade ca 150 kronor, bara för att det var Pippi Långstrump-motiv på dem.
På BR däremot hittade vi lite olika som kostade runt 50-lappen så där fick hon välja en.

Och se vilken "tur"! När vi kom ut hade det precis öst ner och det var lagom med smådroppar som föll så dottern kunda få fälla upp sitt paraply och inviga det.



1 kommentarer:

Trillingnöten sa...

Perfekt tajming att köpa ett paraply på ser jag! Hon visste vad hon gjorde dottern din :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig