Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
måndag 16 maj 2011

Low low low

Sitter här hemma med sonen och känner mig low low low...förmodligen första pms-dagen..
Så huka er för sen kommer ilskan/frustrationen och de där bitska kommentarerna. Nej, ni behöver kanske inte oroa er, det är väl mer maken då :-)

Så fort jag tycker att molnen har lättat lite och börjar fundera och sedan förbereda för att gå ut på promenad till närmsta köpcenter (för att kunna handla på en något större mataffär) så slänger jag ett öga ut genom fönstret.
Och vad ser jag om inte ännu en störtskur!
Bläää.

Jag hade verkligen behövt ett något soligare väder för det här humöret jag är på.

Snubblade för ca 1 timme sedan över soundtracket för mitt humör på Spotify.
Sade - The Ultimate Collection.
Har inte lyssnat mycket på henne tidigare, bara de där hittarna som "alla" känner till, men det är riktigt bra, soft, melodier.

För er som inte har tillgång till Spotify så kan ni höra några av låtarna på YouTube.
Immigrant
Smooth Operator

1 kommentarer:

Sune...the girl sa...

Här har det varit sol mest hela dagen efter promenaden.. är det här jag ska huka mig? ;)

Svar: Jag minns inte när syrénerna ska blomma men nu är det full blom. Dom där malarna är ju hur äckliga som helst, Den där munnen som öppnas och stängs är ju vidrig haha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig