Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
tisdag 12 april 2011

Kan man lära gamla hundar sitta

Nu är det ju bara det att vi inte riktigt hade tänkt oss det här.





Hon ville sova i sin nya klänning, ok det kunde jag ju gå med på.
Men vart fick hon nappen ifrån?!
Dottern har aldrig använt napp och hennes bror slutade självmant med nappen vid 6 månaders ålder....

Hon hade den inte när jag lämnade hennes rum men när jag kom in efter en stund för att se om hon lyckats somna så möttes jag av denna syn.
Och Japp, hon somnade av sig själv igen.

Min stora flicka!
Fast med nappen i mun så kändes hon inte så stor :-)

3 kommentarer:

Tova sa...

Hahaha!
Påminner mig om när Elliot plötsligt för ett tag sen visade intresse för nappar, han som aldrig ville ha det som bebis.
Nu ska han jämt sno andra barns nappar och stirra fascinerat på dem. "Vad är detta för konstigt", liksom ;)

Trillingnöten sa...

Jajaja, jag skrattar som en tok. Vad gulligt! :)

Sune...the girl sa...

Eh.. kanske skulle ta och slänga den där nappen om nu lillebror slutade för ett halvår sen. Gummit verkar inte det bästa *s*.

Sv: Mmmm tack gumman, det kommer passa jättebra på dejten jag har den 2 Juni tror jag ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig