Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 29 april 2011

Ibland känns censur ganska vettigt

Läser i Aftonbladet att det råder kaos på Big Brothers Facebooksida...
Folk upplever sig cencurerade när de skriver om vissa saker och framförallt den föredetta deltagaren Rodney Da Silva...
Vad jag har förstått så hade det varit bättre om själva Rodney hade blivit cencurerad under sin tid i huset.
Jag har läst upprörda inlägg och tankar om uttalanden som han gjort men framförallt det faktum att han verkar ha haft en förkärlek till att visa upp sin största tillgång om man säger så.

Någon mer som kommer ihåg Naken-Janne? Jag undrar om Rodney skulle ha velat köra en yngre variant :-)

Nu skyller produktionen hela cencureringsgrejen med att ett spamfilter gått bananas men jag undrar jag....

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig