Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 29 april 2011

Gå en mil i mina skor

I och med Willvin Walkers har jag börjat knalla på ganska bra om jag får säga det själv.
Varje dag snittar jag på en mil, det tycker jag känns så långt och därför känns det ännu bättre.

Inget socker idag heller och jag längtar efter att ställa mig på vågen på måndag!
En gång i veckan har jag tänkt se om all extra motion och frånvaron av framförallt all läsk och småätande (inte bara av sockeraktiga intag) har gjort någon nytta.

Idag bär det av in mot söder för kompisträff så det lär bli en del knatande då med, härligt.

Gårdagens steg:

Vilket fint palindrom det blev, insåg jag nu :-)
(Om man nu kan kalla siffror för palindrom?)

2 kommentarer:

Petra sa...

Oj vad du knatar på mycket - men det är lite kul med Willvin Walkers faktiskt - att folk från norr till söder kan vara med - alla får gå efter sina förutsättningar, men man gör det tillsammans och då blir man inte så "ensam" - det är många som hört av sig och tycker att det är jättekul att få rapportera in stegen sen och att man inte bara konstaterar själv att man varit "duktig" en dag =)

Kram

Skrotmamman skrotar vidare - 14 månader mellan barnen sa...

Men ska det inte vara samma "spegelvänt" då?

Bra jobbat iaf! Jag kommer inte upp i såna siffror. Ev om jag gick till IKEA också ;-) Tröttnade på min räknare när jag märkte att den "slukade steg". Jag kunde själv nollställa och RÄKNA mina steg, sen registrerade den inte alla :-(

Kämpa på! Blir kungligt bröllop på tv här hemma med "underbar" dotter......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig