Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
tisdag 8 mars 2011

Sexualupplysningen började visst en aning tidigt här hemma

Min dotter ville att nyligen hemkomna pappa skulle läsa bok för henne.
"Javisst, vad ska jag läsa?" säger han och dottern kommer till honom med boken "Vänta barn"....
De går igenom boken en gång och maken berättar lite kort om vad som händer på varje sida.
"Igen" ber hon och han börjar om igen.

Plötsligt hör jag:

"Här står det att man kan ha sex fast man har stor mage".

Jag hann knappt dra efter andan. Jag brast ut i ett sådant gapflabb och maken började fnittra han med medans dottern bara tittade på oss med en sån där "hopplösa föräldrar"-min som bara barn kan ha.
Efter ett par minuter lugnade jag ner mig och kände att jag var tvungen att skriva ner det här.

Jag har brustit ut i gapskratt ett par gånger medans jag skrivit detta också och andra gången frågade maken vad det var den här gången....
"Samma sak fortfarande" flämtar jag och försöker hämta andan och torkar skrattårarna.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig