Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
tisdag 8 mars 2011

På min Bloglovin-lista

Familjen Korb - Tvåbarnsmamma till Minna & Love

Johanna skriver om sin vardag där hon kämpar med sina egna diagnoser, fysiska och psykiska, sin dotters ovanliga medfödda sjukdom och livet i övrigt med de två herrarna i familjen.
En stark kvinna som oförtrutet kämpar på och försöker hitta de små ljusglimtarna i livet.
Hon är inte rädd att uttrycka sina åsikter och har den snyggaste svarta bloggdesign jag sett. Och den har hon gjort själv vad jag har förstått!

2 kommentarer:

Wildas mamma sa...

Johanna är en stark och modig tjej som verkligen delar med sig av sitt liv och sitt innersta....Och ja,Bloggdesignen har hon gjort själv och den är skitsnygg. Kramis

Anonym sa...

Jag tycker oxå Johanna är en underbar människa som får slita mycket och ändå är glad och en bra mamma till sina små guldklimpar!!

Bettan tvillinglivet.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig