Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
söndag 27 mars 2011

Ojojoj vad jag vill vinna detta.

Dottern har ju en egen form av OnePiece då hon fick en Jolly Jumper från Pumpalot. Tänk om vi kunde sitta här hemma och mysa tillsammans i liknande dräkter!

Därför tänker jag nu skriva om en tävling som avslutas den 1 april hos Lovisa, där kan man vinna en One Piece från ChillUnited.

Men hörrni, det är JAG som ska vinna denna. Kom ihåg det! Går ni och vinner så kommer jag och kidnappar er One Piece (så välj den tigermönstrade för det tänker jag haha).

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig