Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 18 mars 2011

Jag tycker inte om




.... detta klockslag: 06:15

Vad är det med detta klockslag som gör att sonen var eviga morgon ska vakna just då!
Pigg.
Oberoende av hur natten varit.
Sen blir han trött och vill sova förmiddagsvilan tidigare om det har varit en usel natt.
Men då jag sätter ner foten för dagtid bestämmer jag rutinerna!

Fast i natt har natten varit bra! För mig.

Återkommer om det.
Nu, frukost med huliganerna!


via iPhone från min tillflyktsort, badrummet.

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig