Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
lördag 26 mars 2011

Att matcha är väl ingen match

Jag och sonen var på Lingon & Blåbär-visning idag hos en vän och det fanns en del snyggt.
Jag hade tänkt mig att köpa några plagg så att barnen och jag kunde matcha varandra senare när det blir en aning varmare.

Tyvärr fanns det inget som var matchande för oss alla tre om man inte bara tänker färger. Jag hade tänkt mig även mönstret.
Säljaren visade en blå barnklänning med rolig skärning och söta vita blommor på som jag direkt tänkte att jag skulle kunna tänka mig ha i min egen storlek men just den klänningen fanns såklart endast för barn.

Sen visade hon något som jag föll för och även köpte till mig och dottern.
(vänstra är för dottern och högra för mig)
För mig passade en storlek medium och för dottern tog jag storlek 100 cl så är det mer som en klänning i år och hon kan använda den som en tunika nästa år. Förhoppningsvis kan även jag använda min nästa år.

Och kan jag inte det så hoppas jag att det är för att den är för stor.....

3 kommentarer:

Trillingnöten sa...

Väldigt snyggt!

Erika Wilhelmsson sa...

sv: Ja fy det är så hemskt. Men man vet ju varför. Leksaker är leksaker det är teknik och dom kan börja göra ljud när som helst. Men det är ju lika läskigt för det!!

Elin sa...

Sv: ja ellerhur e den helt drömlik :) Men shit va dyr den e. Den e en Emilio Pucci och kostar 3800 euro. Gud om man hade pengarna att köpa den...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig