Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
söndag 6 februari 2011

Tänkte totalt ignorera gårdagens melodifestival

Så nu gör jag det.
(Blundar och håller för öronen och "blablablablabla", vill inte höra något mer om denna pinsamhetens cirkus.)

Kan vi inte ha folkomröstning om det här?
Tillbaka till den gamla goda tidens version eller lägg ner. Enough!

 Det är bara att skita i och fly landet, säger Ulf Lundell till Nöjesbladet.
Önskar jag kunde det, men de drar ju ut så in i norden på detta elände....
Vad hände med kvalitet istället för kvantitet?

Han är vår svenska Justin Timberlake, säger Pernilla Andersson
Just det, vad hände med att vara sig själv. Han tog ju till och med hit Justins koreograf för att få det "rätt".

Men jag måste få ge en eloge till Marie Serneholt. Trodde inte alls på henne som programledare men hon gjorde bra ifrån sig.
Det var lite roligt att de parat ihop henne med Rickard Olsson.
En för den poppiga-publiken och en för Bingolotto-publiken ;-)

Hoppsan, skulle jag inte ignorera detta spektakel?!
Bättre lycka nästa vecka.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hmm, har faktiskt missat att det överhuvudtaget sänds...

Men så har jag ingen tv och gillar att leka "gömma mig i garderoben"

/joelsunderbara.blogg.se

Skrotmamman skrotar vidare utan Melodifestival sa...

Jag instämmer! Men jag har gått så långt att jag bojkottat det helt. Inte tittat en sekund på det. Det är riktigt illa för att vara jag. Första gången det händer.

Bloggar om det imorgon, själv, har ju bloggpaus nu :-D

"Nu nollställs rösterna, ring igen", "varje samtal kostar XXX och pengarna går till......" BLÄÄÄÄ. Skänker gärna pengar (om de nu gör det i år) men SVT: Folket skriker ju NEJ!?!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig