Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
tisdag 21 december 2010

Godmiddag, information till trafikanter

Storstadsproblem: 14 minuter till nästa tunnelbana!
Pga tidigare strömavbrott tydligen, men måste det vara just nu? När det är snablans kallt då jag glömde sätta på mig tröja innan jag gick hemifrån och dottern ska hämtas ungefär när jag kommer vara en station från slutmålet.

Usch vilket storstadsgnäll!
Och jag som ändå ätit ett stoort antal pepparkakor på Öppna Förskolan alldeles nyss.

Hmm, mer pepparkakor till vädergudarna please, och till sls strömförsörjare.
Så de blir lite snällare mot mig menar jag :-p


via iPhone

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig