Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
torsdag 16 december 2010

Dag 22 - Det här upprör mig

  • Folk som drar alla över en kam.
  • Folk som puttar sig fram, utan att öppna munnen för att åtminstonde prova om ett litet "Ursäkta mig" eller varför inte ett "Ur vägen" skulle fungera.
  • Ahmadinedjan och andras förnekan över fullkomligt uppenbara historiska händelser eller t.ex homosexuellas existerande i Iran.
  • Folk som inte håller det de lovat. Lova inte då om du inte tror det går, säg att du ska försöka.
  • Avundsjuka. Visst kan jag också vara otroligt avundsjuk ibland men jag missunnar inte utan vill också ha :-)
  • Elakhet.
  • osv... :-/

2 kommentarer:

Apan satt i granen @ Spotlife sa...

Hej fina Martina!

Jag ville bara säga tack för dina fina kommenterar som du lämnar hos mig. Jag är så medveten om att jag är seg på att svara men det beror enbart på tidsbrist. Du och lilla Skrotismamman är älskade!

Stina sa...

Bra skrivet!

Jodå, saftisen var uppskattad. Åt nog fem stycken i går kväll och har redan startat dagen med en :-)

Det roliga är att jag inte alls är förtjust i saftis i vanliga fall men NU bara måste jag ha det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig