Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
söndag 12 december 2010

Dag 18 - Ett pinsamt ögonblick

Om jag skriver det lite snabbt så kanske det är mindre pinsamt.

Förra sommaren var jag tvungen att hoppa in bland buskarna vid ett hus vid en trafikkorsning i USA...
I had to do
number two

Låt oss säga såhär.
Mycket varmt
Mycket butiksgjord glass
Mycket pinsamt









Glöm inte att tävla om en upplevelsebox från Live It värd upp till 1000 kr. I samarbete med Vagga din spjälsäng!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha vad roligt!

Mohammed sa...

Salam!:)

Ja, vi får hoppas det.

Hahahahaha... Ibland går det inte att hålla sig :P

Maria sa...

Ahahahahaha! Pinsamt värre! Men you cant stop nature! :-D

Skrotmamman Skrotar Vidare sa...

Been there done that!
"Sist" tror jag att det "bara" var NO 1, men det var inte så bara. För jag var höggravid, dagen före BF med dottern, hade gått på promenad i 4,5 timme (med foglossning from hell) kunde knappt gå, gubben fick stödja mig, och när vi var "snart hemma" höll jag på att spricka, fick krypa in i buskarna (i närheten av skolan) och hjälpa mig själv.

Tänk dig, höggravid, + 25 kg, foglossning kan knappt gå. Det var fasiken ett under att jag inte blev liggandes (omkullramlad) i buskarna tills dottern föddes.
Jag hade sååååå ont efter den promenaden. Förvärkar, träningsvärk, bäckenet..... USCH.
Så fick man kissa i buskarna också!


Frågan är ju också varför "man" alltid blir så där panikkissnödig när man precis ska hem och fiska upp hemnycklarna.......... slår aldrig fel!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig