Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
måndag 8 november 2010

Roligt och tråkigt

Roligt:
Blivit veckans blogg hos Virrpanna.

Tråkigt:
Dottern som jag trodde var frisk, som skulle få gå på dagis i morgon.
Somnar på kvällen och vaknar ungefär 2 timmar senare, halvt hysterisk, med feber och håller sig för örat....

Det blir till att gå till vårdcentralen med båda barnen i morgon för lite pencillin.
Nu får de bli friska mina små hjärtan för det här är inte roligt någonstans!

1 kommentarer:

IQ Badboll sa...

Grattis till veckans blogg hoss virrpanna. Nästa vecka är det min tur :D Hoppas ja i alla fall.

Det där med sjuka barn är aldrig kul, har inga egna själv men minst ett dussin syskon ;) Hoppas dom bli bra snart då de e så trist å tråkigt att vara sjuk.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig