Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 26 november 2010

Dag 02 – Min första kärlek

Min djupaste innerligaste mest underbara kärlek upplevde jag i samma stund som jag fick min dotter i min famn för första gången.
Kanske inte räknas som första kärlek men definitivt som den kärlek som räknas mest.

Finns inte så mycket mer att säga om det.

1 kommentarer:

Skrotmamman skrotar vidare sa...

Ooooooh....

Mina tankar när Skrot-Fian "kom till oss" var i denna ordning tror jag:
1) Det är över!
2) Bebis!? (förvånad?)
3 ..... en vit, kladdig, SMURF? (var något lila)
4) Pappan kommer aldrig tro att denna är hans!

Sen räknades det fingrar, tår av BM

5) Just det - finns alla delar?
6) Just det - de sa att det var en tjej. ÄR det en tjej?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig